BACKGROUND

Saturday, June 4, 2011

"Mama, JANDA tu apa.........?"

Erm.. erm.. janda tu sejenis reptilia berdarah beku, eh bukan, orang yang bergigi rongak dan bertaring mancung, bukan jugak, sejenis kacang menglembu bulat2 gebu atas dia ada topping cekelat, eh lagi lah bukan.
Habis tu apa? 

"Janda tu orang yang tak da suami," kata mama. 

Maksudnya, "Anak dia tak da Abah ke mama?"

"Aah betul la tu"
 

Budak kecik umur 7 tahun pun da pandai tanya macam tu. Budak sekarang cerdik. Kadang2, corak pemikiran mereka di luar jangkaan kita. Nasib tanya janda tu apa, kalau tanya soalan pelik tak ke haru biru nak menjawabnya. 
Kalau saya mama, jawabnya, janda tu kopi. Kopi janda. Erk.

NotaNana: Tak ley jadi mama lagi ;p

RCW janda hot Malaya.

 Cheryl Cole, ex-wife Ashley Cole.



1 comment:

Aku Insan Biasa said...

haha .. comel la najmi kak nana .. nsib bek die xckp ' ami nak kawin ngn janda la mama..' haha .. x ke haru nnt?? ^^,v